Хімія 8 клас

Давайте пригадаємо...
Заняття 1.
Тема: Амфотерні оксиди і гідроксиди та їхні хімічні влстивості.
 Відеодослід, який підтверджує подвійні хімічні властивості амфотерних гідроксидів.
Завдання: опрацюйте параграф 39, с.204-207.                                        
Виконайте Перевірочний тест з теми
Заняття 2.
Тема: Хімічні властивості кислот.
План роботи:
Ознайомитися з додатковою інформацією:
Переглянути відео-урок.
Виконати тести (Для розв’язання задачі використовувати відео)
Опрацювати параграф 40, с. 209- 213. Дати відповіді на питання № 147-149.
Заняття 3.
Тема: Хімічні властивості середніх солей.
План роботи:
Ознайомитися з додатковою інформацією.
Переглянути відео-презентацію "Хімічні властивості солей"
Виконати тестові завдання.
Опрацювати параграф 41, с. 214-218.Завдання № 155, 157. с. 219
 Віртуальний лабораторний дослід 7
Віртуальний лабораторний дослід 8
Заняття 4.
Тема: Способи добування оксидів, основ, кислот і солей.
План роботи:
Переглянути відео-урок "Способи добування неорганічних сполук"
Виписати з відео-уроку рівняння реакцій.
Опрацювати параграф 42, с. 219-220. Завдання № 162, 165 с. 223. Прислати фото у вайбер.
Заняття 5.
Тема: Поширеність у природі окидів, основ, кислот та солей.
План роботи:
Матеріал для опрацювання.
Загальні способи добування неоргнічних сполук.
Переглянути презентацію:

       Виконайте перевірочний тест.
Заняття 6.
Тема: Генетичні зв'язки між простими речовинами й основними класами неорганічних сполук.
План роботи:
Матеріал для опрацювання.
Переглянути відео-урок І.
Переглянути відео ІІ.
Виконайте перевірочний тест.
Опрацюйте параграф 43 підручника.
Заняття 7.
Тема: Розв'язування розрахункових задач.
План роботи:
1. Ланцюжки рівнянь:
- приклад розв'язування ланцюжків рівнянь:
2. Розв'язування задач з неорганічної хімії.
  - відео І.
  - відео ІІ.
  - відео ІІІ.
Виконайте перевірочний тест.
Заняття 8.

Тематичне оцінювання
План роботи:
Виконати контрольну роботу.
Заняття 9.
Тема: Значення експерименту як джерела знань.
План роботи:
Виконати практичну роботу 1.
Пояснення до практиної роботи:
- виконуєте в зошитах  або в електронному вигляді.
- відкриваєте практичну роботу, в кожному досліді є посилання на відео-досліди, переглядаєте відео та виконуєте досліди практичної роботи.
- фото П.р скидаєте мені у вайбер.
Заняття 10. (розраховано на два урока)
Тема:Розв'язування експериментальних задач на розпізнавання неорганічних речовин.
План роботи:
Виконати практичну роботу 2.
Пояснення до практиної роботи:
- виконуєте в зошитах  або в електронному вигляді.
- в кожному досліді є посилання на відео-досліди, переглядаєте відео та виконуєте досліди практичної роботи.

- фото П.р скидаєте мені у вайбер.
Дослід 1. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій хлориду, натрій броміду, калій йодиду. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Дослід 2. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій хлориду, натрій карбонату, натрій сульфату. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Дослід 3У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини барій хлориду, натрій сульфату, сульфатної кислоти. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Дослід 4У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій фосфату, амоній нітрату, натрій нітрату. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Заняття 11.
Тема: Залежність властивостейелементів та їхніх сполук від електронної будови атомів.
План роботи:
Перегляньте презентацію:
Опрацюйте параграф 46 підручника.
Виконайте тест-контроль з презентації (2 слайд). Фото пришліть.
Заняття 12.
Тема: Узагальнення та систематизація знань.
План роботи:
Перегляньте презентацію:
Повторіть поняття та формули з презентації.
Опрацюйте параграф 49. С. 252 - перегляньте завдання.
Заняття 13.
Тематичне оцінювання з теми: "Основні класи неорганічних сполук".
План роботи:
Виконати контрольну роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар