Давайте пригадаємо...
Опрацюйте параграф 46 підручника.
Заняття 1.
Тема: Амфотерні оксиди і гідроксиди та їхні хімічні влстивості.
Відеодослід, який підтверджує подвійні хімічні властивості амфотерних гідроксидів.
Опрацюйте теоретичний матеріал
Заняття 2.
Тема: Хімічні властивості
кислот.
План роботи:
Ознайомитися з додатковою інформацією:
Переглянути відео-урок.
Опрацювати параграф 40, с. 209- 213. Дати відповіді на питання № 147-149.
Заняття 3.
Тема: Хімічні властивості середніх солей.
План роботи:
Ознайомитися з додатковою інформацією.
Переглянути відео-презентацію "Хімічні властивості солей"
Виконати тестові завдання.
Опрацювати параграф 41, с. 214-218.Завдання № 155, 157. с. 219
Переглянути відео-презентацію "Хімічні властивості солей"
Виконати тестові завдання.
Опрацювати параграф 41, с. 214-218.Завдання № 155, 157. с. 219
Віртуальний лабораторний дослід 7
Віртуальний лабораторний дослід 8
ВЗАЄМОДІЯ СОЛЕЙ З ЛУГАМИ У ВОДНОМУ РОЗЧИНІ
Віртуальний лабораторний дослід 9.
РЕАКЦІЯ ОБМІНУ МІЖ СОЛЯМИ В РОЗЧИНІ
Віртуальний лабораторний дослід 9.
РЕАКЦІЯ ОБМІНУ МІЖ СОЛЯМИ В РОЗЧИНІ
Заняття 4.
Тема: Способи добування оксидів, основ, кислот і солей.
План роботи:
Переглянути відео-урок "Способи добування неорганічних сполук"
Виписати з відео-уроку рівняння реакцій.
Опрацювати параграф 42, с. 219-220. Завдання № 162, 165 с. 223. Прислати фото у вайбер.
Виписати з відео-уроку рівняння реакцій.
Опрацювати параграф 42, с. 219-220. Завдання № 162, 165 с. 223. Прислати фото у вайбер.
Заняття 5.
Тема: Поширеність у природі окидів, основ, кислот та солей.
План роботи:
Матеріал для опрацювання.
Загальні способи добування неоргнічних сполук.
Переглянути презентацію:
Виконайте перевірочний тест.
Матеріал для опрацювання.
Загальні способи добування неоргнічних сполук.
Переглянути презентацію:
Виконайте перевірочний тест.
Заняття 6.
Тема: Генетичні зв'язки між простими речовинами й основними класами неорганічних сполук.
План роботи:
Матеріал для опрацювання.
Переглянути відео-урок І.
Переглянути відео ІІ.
Виконайте перевірочний тест.
Опрацюйте параграф 43 підручника.
Матеріал для опрацювання.
Переглянути відео-урок І.
Переглянути відео ІІ.
Виконайте перевірочний тест.
Опрацюйте параграф 43 підручника.
Заняття 7.
Тема: Розв'язування розрахункових задач.
План роботи:
- відео І.
- відео ІІ.
- відео ІІІ.
Виконайте перевірочний тест.
1. Ланцюжки рівнянь:
- приклад розв'язування ланцюжків рівнянь:
- відео І.
- відео ІІ.
2. Розв'язування задач з неорганічної хімії.- відео І.
- відео ІІ.
- відео ІІІ.
Виконайте перевірочний тест.
Заняття 8.
Тематичне оцінювання
План роботи:
Виконати контрольну роботу.
Заняття 9.
Тема: Значення експерименту як джерела знань.
План роботи:
Виконати практичну роботу 1.
Пояснення до практиної роботи:
- виконуєте в зошитах або в електронному вигляді.
- відкриваєте практичну роботу, в кожному досліді є посилання на відео-досліди, переглядаєте відео та виконуєте досліди практичної роботи.
- фото П.р скидаєте мені у вайбер.
Виконати практичну роботу 1.
Пояснення до практиної роботи:
- виконуєте в зошитах або в електронному вигляді.
- відкриваєте практичну роботу, в кожному досліді є посилання на відео-досліди, переглядаєте відео та виконуєте досліди практичної роботи.
- фото П.р скидаєте мені у вайбер.
Заняття 10. (розраховано на два урока)
Тема:Розв'язування експериментальних задач на розпізнавання неорганічних речовин.
План роботи:
Виконати практичну роботу 2.
Виконати практичну роботу 2.
Пояснення до практиної роботи:
- виконуєте в зошитах або в електронному вигляді.
- в кожному досліді є посилання на відео-досліди, переглядаєте відео та виконуєте досліди практичної роботи.
- фото П.р скидаєте мені у вайбер.
Дослід 1. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій хлориду, натрій броміду, калій йодиду. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Дослід 2. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій хлориду, натрій карбонату, натрій сульфату. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Дослід 3. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини барій хлориду, натрій сульфату, сульфатної кислоти. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Дослід 4. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини натрій фосфату, амоній нітрату, натрій нітрату. Яким чином можна розпізнати ці речовини? Складіть план розпізнавання, проведіть та опишіть відповідні хімічні реакції.
Заняття 11.
Тема: Залежність властивостейелементів та їхніх сполук від електронної будови атомів.
План роботи:
Перегляньте презентацію:
Перегляньте презентацію:
Виконайте тест-контроль з презентації (2 слайд). Фото пришліть.
Заняття 12.
Тема: Узагальнення та систематизація знань.
План роботи:
Перегляньте презентацію:
Перегляньте презентацію:
Опрацюйте параграф 49. С. 252 - перегляньте завдання.
Заняття 13.
Тематичне оцінювання з теми: "Основні класи неорганічних сполук".
Немає коментарів:
Дописати коментар