Заняття 1.
План роботи:
1. Переглянути відео-урок.
2. Опрацювати параграф 24, с. 138- 143. Дати відповіді на питання № 1-3 с.143. (Фото скидаєте у вайбер)
2. Опрацювати параграф 24, с. 138- 143. Дати відповіді на питання № 1-3 с.143. (Фото скидаєте у вайбер)
Заняття 2.
План роботи:
1. Переглянути відео-урок.
2. Переглянути відео "Відношення амінокислот до індекаторів"
3. Опрацювати додатковий матеріал.
4. Повторити параграф 24, с. 138- 143. Виконати завдання № 1-4 с.143. (Фото скидаєте у вайбер)
2. Переглянути відео "Відношення амінокислот до індекаторів"
3. Опрацювати додатковий матеріал.
4. Повторити параграф 24, с. 138- 143. Виконати завдання № 1-4 с.143. (Фото скидаєте у вайбер)
Заняття 3.
План роботи:
1. Переглянути відео-урок.
2. Опрацюйте параграф 25 підручника.
3. Виконайте лабораторне дослідження за зразком.
4. Відео "Ксантопротеїнова реакція"
5. Відео "Біуретова реакція"
6. Фото лабораторного дослідження скидаєту у вайбері або на електронну пошту.
3. Виконайте лабораторне дослідження за зразком.
4. Відео "Ксантопротеїнова реакція"
5. Відео "Біуретова реакція"
6. Фото лабораторного дослідження скидаєту у вайбері або на електронну пошту.
Заняття 4.
Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Пластмаси.
План роботи:
1. Переглянути відео-урок.
2. Опрацюйте параграф 28 підручника, випишіть до зошита поняття, завдання № 1-6 с. 162.
Заняття 5.
Тема: Найпошореніші полімери. Проблеми утилізації пластику.
План роботи:
1. Переглянути презентацію:
2. Перегляньте відео "Що трапляється з пластиком"
3. Виконайте тест.
2. Перегляньте відео "Що трапляється з пластиком"
3. Виконайте тест.
Заняття 6.
Тема: Каучуки, гума.
План роботи:
1. Переглянути презентацію:
2. Перегляньте відео "Цікаво про гуму"
3. Опрацювати параграф 30 підручника.
4. Виконайте перевірочний тест.
2. Перегляньте відео "Цікаво про гуму"
3. Опрацювати параграф 30 підручника.
4. Виконайте перевірочний тест.
Заняття 7.
Тема: Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
План роботи:
1. Переглянути відео-матеріал.
2. Перепешіть поріняльну таблицю в зошит.
2. Перепешіть поріняльну таблицю в зошит.
3. Виконайте тестові завдання:
1. Усі волокна поділяються на такі види: а) природні й
синтетичні; б)натуральні і хімічні; в)тваринні й рослинні; г) органічні й
неорганічні.
2. У класифікації волокон не враховують: а) спосіб
добування; б)походження; в) будову; г)смак.
3. Волокно, що належить до синтетичних поліамідних: а)
ацетатний шовк; б)лавсан; в)капрон; г) спандекс;
4. Метод одержання синтетичного волокна лавсану: а)
полімеризація; б) поліконденсація; в)ізомеризація; г) етерифікація.
5. Будова полімерного ланцюга молекул капрону: а)
лінійна; б) розгалужена; в) циклічна; г)хаотична.
Заняття 8.
Тема: Навчальний проект (виконуєте в довільній формі: презентація, електронний документ, в робочому зошиті).
Теми:
1. Пластмаси. Застосування. Переваги та недоліки.
2. Полімери. Застосування.
3. Каучуки, гума.
4. Синтетичні волокна.
1. Пластмаси. Застосування. Переваги та недоліки.
2. Полімери. Застосування.
3. Каучуки, гума.
4. Синтетичні волокна.
Заняття 9.
Тема: Зв'язки між класами органічних речовин.
Виконайте перевірочний тест.
Заняття 10.
Тема: Роль органічної хімії у розв'язування сировинної, енергетичної проблем.
План роботи:
Перегляньте відео.
Виконайте перевірочний тест.
Перегляньте відео.
Виконайте перевірочний тест.
Заняття 11.
Тематичне оцінювання з теми: "Нітрогеновмісні органічні сполуки"
Контрольна робота. Обираєте той варіант, на якому сидите в класі. Фото надсилаєте мені.
Контрольна робота. Обираєте той варіант, на якому сидите в класі. Фото надсилаєте мені.
Немає коментарів:
Дописати коментар